##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Індустрія гостинності є однією з найактивніших у світі, тому завжди змінюється та перебуває у
пошуках нового. У статті досліджено стан сучасного ринку готельних послуг, проаналізовано сучасні
світові тенденції індустрії гостинності. Окреслено питому вагу ночівлі туристів в закладах розміщення
Європейського регіону, для детального аналізу були використані показники Євростату. Так більшість
припадає на готелі та схожі заклади розміщення, а найменша кількість на кемпінги та трейлери. Про-
ведено аналіз динаміки показників кількості ночівель, які провели туристи в закладах розміщення в
Європейському регіоні, в результаті, в період з 2010 по 2019 роки, спостерігається позитивна динамі-
ка. Визначено, що під впливом пандемії COVID-19, змінились побажання, щодо споживання готельних
послуг, більшість клієнтів закладів розміщення бажають бачити збільшення кількості прибирань та
дезінфекції приміщення, дотримання соціальної дистанції та тимчасове припинення деяких видів го-
тельного сервіс: СПА, казино, ресторан. Розглянуто, що сьогодні велика кількість мандрівників під час
бронювання віддає перевагу мобільним додаткам готелю, а левова частка бронювань здійснюється
через мобільні пристрої. Прогнозується, що скоро третина замовлень турів буде здійснюватися також
через мобільні пристрої. Обрані шляхи для покрашення функціонування ринку готельних послуг
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Посилання
// Современные научные исследования и разработки. 2019. №. 1. С. 689 – 701.
2. Щетинина К. И. Тенденции развития европейского рынка гостиничных услуг: дис. ... канд. экон.
наук: 08.00.14: защита 06.09.2016 г. / Науч. рук. д.э.н., доцент Дементьева А.Г. Москва: МГИМО 2016. 192 с.
3. Гарбера О.Є. Світове господарство і міжнародні економічні відносини // Економічний часопис –
XXI. 2010. 11 груд. С. 37 – 41.
4. Посохов І.С. Сучасні тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу: міжнародний та національ-
ний досвід: колективна монографія / за заг. ред. А.Ю. Парфіненка. Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2017. 412
с. http://ekhnuir.univer.kharkov.ua/handle/123456789/13345 (дата звернення: 02.10.2021).
5. Explore Hotel Industry Statistics & Trends including Average Occupancy, Rates, Global Hotel Industry
Trends & More: [website]. URL: https://www.condorferries.co.uk/hotel-industry-statistics (viewed on: 02.10.2021).
Seasonality in the tourist accommodation sector: [website]. URL: https://ec.europa.eu/eurostat/statisticsexplained/index.php?title=Seasonality_in_the_tourist_accommodation_sector#By_accommodation_type (viewed on:
02.10.2021).
6. Seasonality in the tourist accommodation sector: [website]. URL: https://ec.europa.eu/eurostat/statisticsexplained/index.php?title=Seasonality_in_the_tourist_accommodation_sector#By_accommodation_type (viewed on:
02.10.2021).
7. Cerović, Z. Hotelski menadžment. Opatija: Fakultet za hotelski i turistčki menadžment, 2010. 850 s.
8. Bunja, Đ. Organizacija poslovanja u hotelijerstvu i turizmu: hotel i hotelijerstvo. Zagreb: Školska knjiga,
2008. 84 s.
9. Nights spent at tourist accommodation establishments: [website]. URL:
https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-datasets/-/tour_occ_ninatт (viewed on: 02.10.2021).
10. Public opinion on how to improve customer comfort levels in hotels after the coronavirus (COVID-19)
pandemic worldwide as of May 2020: [website]. URL: https://www.statista.com/statistics/1155082/coronavirus-hotelslevel-of-comfort-improvement/ (viewed on: 02.10.2021).
11. Top 30 mobile marketing stats for hotels: [website]. URL: https://www.criton.com/news-hub/30-mobilemarketing-stats-for-hotels-in-2019/ (viewed on: 02.10.2021).
12. Despite challenges, OTA bookings continue to climb in Europe: [website]. URL:
https://www.phocuswright.com/Travel-Research/Research-Updates/2019/Despite-challenges-OTA-bookings-continueto-climb-in-Europe (viewed on: 02.10.2021).
13. Dobrianskа N., Nikoliuk O., Lebedieva V. Organizational and economic measures of tourism development
on the example of the Avangard United Territorial Community of Odessa region// Food Industry Economics. 2019.
Vol.11, Issue 3. P. 88-96. doi: 10.15673/fie.v11i3.1466
14. Добрянська Н.А., Попович В.В. «Зелений» туризм як стратегічний напрям соціально-економічного
розвитку регіонів України. // Економіка: реалії часу. 2018. № 3 (37). С. 20-28. URL:
https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No3/20.pdf. DOI: 10.5281/zenodo.1326369. (дата звернення: 02.10.2021)
15. Houck J.P. «Market»: A Definition for Teaching // Western Journal of Agricultural Economics. 1984. C.
353 – 356.
16. Top 10 largest hotel groups of the world: [website]. URL:https://www.tourism-review.com/top-10-worldlargest-hotel-groups-news1988 (viewed on: 02.10.2021).
17. Tahiri A., Kovaçi I., Lekiqi B. Tourism and Hotel Industry: Definition, Concepts and Development – The
Case of Kosovo // Quality - Access to Success. 2021. 22(182). Р. 110-115.