Automation of technological and business processes

ISSN-print: 2312-3125
ISSN-online: 2312-931X
ISO: 26324:2012
Архiви

Дослідження реалізації віртуальних Quest Room через примітивні

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Д. М. Попков
В. Б. Владімірова

Анотація

В наш час дуже є дуже багато інтелектуальних ігор, однією із таких є квест кімната - це місце, де треба логічно мислити та вміти швидко знаходити «ключі» до загадок, адже на все про все дається всього 60 хвилин. Але це не дешеве задоволення, тому дуже важливо добре ознайомитись мережею та кімнатою, щоб не витратити гроші та час марно. В просторах Інтернету таких веб ресурсів існує багато, але їх система оцінювання квест кімнат дуже далека від правди. Зазвичай, оцінки завищені з метою залучення відвідувачів. На сьогоднішній день, коли інформаційний прогрес дістався майже до всіх галузей людської діяльності і не перестає розвиватися, важко уявити життя без інтернету, комп’ютерів, мобільних телефонів та інших гаджетів, які народилися у цю інформаційну еру і які так полегшують життя людині. Але кожне досягнення приносить свої проблеми в наш світ. Жодна людина не хоче витрачати свій час та кошти даремно. Сучасні інформаційні технології увібрали в себе лавиноподібні досягнення електроніки, а також математики, філософії, психології та економіки, маркетенгу. Утворений в результаті життєздатний гібрид ознаменував революційний стрибок в історії інформаційних технологій, яка налічує років. Сучасне суспільство наповнене і пронизане потоками інформації, які потребують обробки. Тому без інформаційних технологій, так само як без енергетичних, транспортних і хімічних технологій, воно добре функціонувати не може. Застосування інформаційних технологій в рейтингових системах дозволяють отримати чітку структуру у світі інформації та економить час.

Ключові слова:
інформаційно-управляюча система, технологія проектування, квест кімната, віртуальна кімната, інформаційна модель, веб гра

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Попков, Д., & Владімірова, В. (2022). Дослідження реалізації віртуальних Quest Room через примітивні. Automation of Technological and Business Processes, 14(3), 62-67. https://doi.org/10.15673/atbp.v14i3.2366
Розділ
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ І ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ

Посилання

[1]. The History of Spacewar: The First Computer Game [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://www.thoughtco.com/history-of-spacewar-1992412.
[2]. Horban Olexandr, Maletska Maria, Ruslana Martych, 2020. Phenomenon of Videogame Culture in Modern Society - Studia Warmińskie № 56:123-135, DOI: https://doi.org/10.31648/sw.4314
[3]. V chem problema yhrovыkh siuzhetov? [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://kanobu.ru/articles/chem-povestvovanie-v-igrah-otlichaetsya-369202/
[4]. MonoDevelop [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://uk.wikipedia.org/wiki/MonoDevelop.
[5]. Microsoft_Visual_Studio [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://uk.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Visual_Studio.
[6]. Unity 3D [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html.
[7]. Shcho potribno znaty pro kvest-kimnaty — etapy prokhodzhennia. [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: http://readonline.com.ua/items/18565-shho-potribno-znati-pro-kvest-kimnati-etapi-prohodzhennya/
[8]. C# [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/csharp.
[9]. Horban Olexandr, Maletska Maria, 2018, Basic approaches to the definition of the con¬cept of “videogame” as an element of modern scientific discourse, Skhid, № 3(155), p. 29–33. DOI: https://doi.org/10.21847/1728-9343.2018.3(155).139675.
[10]. Horelyk, A. Samouchytel 3ds Max / Aleksandr Horelyk., 2014.
[11]. Holdstoun, U. Unity Game Development Essentials / Uyll Holdstoun., 2009. – 316 s.
[12]. Nistrom, R. Game Programming Patterns / Robert Nistrom., 2000.
[13]. Maxim, B.R., 2004. Game Design: Games for the World Wide Web. The Internet Encyclopedia. Available at: http://dx.doi.org/10.1002/047148296x.tie069.
[14]. De Byl, P., 2012. Game Rules and Mechanics. Holistic Game Development with Unity, pp.205–256. Available at: http://dx.doi.org/10.1016/b978-0-240-81933-4.00004-6.