Automation of technological and business processes

ISSN-print: 2312-3125
ISSN-online: 2312-931X
ISO: 26324:2012
Архiви

3D-моделювання персонажів з анімацією для ігрових проектів. Частина 1

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

В. С. Вилков
С. В. Болтач
П. Б. Ломовцев

Анотація

Технології 3d графіки проникли в багато сфер людської діяльності, і приносять колосальний прибуток. Так у сфері науки 3D-графіка використовується в основному для проектування технічних виробів. Сучасні технології дозволяють створити візуалізацію проектованого об'єкта, максимально наближеного до реального пристрою, оцінити його наочно. Тривимірна модель майбутнього механізму прискорює і полегшує роботу інженера-конструктора, позбавляючи його від процесу креслення. Графіка у сфері реклами та маркетингу використовується майже завжди. Все частіше маркетологи використовують 3D-візуалізацію об'єктів, створюючи анімаційні рекламні ролики. Зйомки в реальних умовах не дають такої привабливої картинки, як із застосуванням анімації. 3D-зображення інтер'єру або будівлі з використанням комп'ютерних програм зацікавилися порівняно недавно, так як раніше для цього виготовляли макети з картону або спеціальних матеріалів. Сьогодні 3D-візуалізація будинку - важливий етап перед початком будівельних робіт. Дана технологія дозволяє подивитися на готовий об'єкт і внести зміни при необхідності. Звичайно у кінематографі і ігровій індустрії 3D-графіка прижилася і вкоренилася назавжди. Сучасній людині важко уявити улюблену гру без тривимірних персонажів, а черговий фільм - без 3D-графіки.

Ключові слова:
3D, Концепт, Високо-полігональне моделювання, Низько-полігональне, Скульптінг, Ретопологія

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Вилков, В., Болтач, С., & Ломовцев, П. (2022). 3D-моделювання персонажів з анімацією для ігрових проектів. Частина 1. Automation of Technological and Business Processes, 14(3), 4-10. https://doi.org/10.15673/atbp.v14i3.2347
Розділ
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ І ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ

Посилання

[1]. Yak roblyatsya modelі dlya AAA-іgor. Povniy gayd po AAA-Payplaynu // School-xyz: [Veb-sayt]. 2020. URL: https://www.school-xyz.com/kak_delayutsya_modeli_dlya_aaa_ igr_polnyj_gajd_po_aaa_pajplajnu (data zvernennya: 06.02.2020).
[2]. Povniy tsikl stvorennya modelі personazha dlya gri // Habr: [Veb-sayt]. 2017. URL: https://habr.com/ru/post/341050/ (data zvernennya: 13.02.2020).
[3]. Stvorennya personazhіv dlya gri // Koloro: [Veb-sayt]. 2018. URL: https://koloro.ru/blog/3d-tekhnologii/sozdanie-personazha-dlya-igry.html (data zvernennya: 15.02.2020).
[4]. ZBrush 4 Sculpting for Games: Beginner’s Guide / za red. Manuel Scherer.: Alexdesign, 2015. 273 s.
[5]. Vvedeniye v ZBrush 4 / pod red. Keller Erik.: DMK-Press, 2018. 768 s.
[6]. Polnyee rukovodstvo po programmirovaniyu Maya. Detalyeoe opisyenie yazyka MEL i interfeysa C ++ API / pod red. Gould Devid A.D.: Kudits-obraz, 2004. 528 s.
[7]. Ponimaya Maya / za red. Tsyptsyn S. Sankt-Peterburg: ArtHouse Media, 2012. 700 s.
[8]. Kratos // Artstation: [Veb-sayt]. 2019. URL: https://www.artstation.com/artwork/ygeNO (data zvernennya: 19.02.2020).
[9]. Nathan Drake – Uncharted 4 // Artstation: [Veb-sayt]. 2015. URL: https://www.artstation.com/artwork/28ZyB (data zvernennya: 20.02.2020).
[10]. Darsiders 3 – Undead Rider // Artstation: [Veb-sayt]. 2019. URL: https://www.artstation.com/artwork/qAedZa (data zvernennya: 22.02.2020).
[11]. 3D redaktory, plyusy i minusy // Habr: [Veb-sayt]. 2012. URL: https://habr.com/ru/post/136350/ (data zvernennya: 23.03.2020).
[12]. 3d skulpting 8 luchshikh programm dlya 3D modelirovaniya // Getfab: [Veb-sayt]. 2019. URL: https://getfab.ru/post/47743/ (data zvernennya: 25.03.2020).