Automation of technological and business processes

ISSN-print: 2312-3125
ISSN-online: 2312-931X
ISO: 26324:2012
Архiви

Технології створення High-Poly моделей у пакеті Blender 3D

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

М. Бойцова
П. Б. Ломовцев
О. С. Бойцова

Анотація

У роботі розглянуто процес розробки асетів для комп’ютерних ігор за професійним пайплайном, етапи моделювання та текстурування, акцентовано увагу на технологіях OpenGL та PBR. В роботі пропонується оптимальне поєднання технологій та програмних засобів для створення якісного проекту для подальшого використання як унікальних ігрових об’єктів.  Особливу увагу приділено питанню оптимізації моделей на етапі роботи з сіткою, розлянуто ряд автоматичних засобів і виконано порівняння в ефективності з ручними методами. З метою прискорення роботи та економії цифрових ресурсів виконується ряд технічних задач : виконання ретопології, розгортки моделей, запечення карт нормалей. Продемонстровано технології високоякісного рендерингу в реальному часі для створення фінальної демонстрації готових асетів.

Ключові слова:
AAA-пайплайн, геймдев, 3Д-моделювання, драфт, блокінг, HighPoly, LowPoly, топологія, текстуринг, технологія PBR, real-time render

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Бойцова, М., Ломовцев, П., & Бойцова, О. (2022). Технології створення High-Poly моделей у пакеті Blender 3D. Automation of Technological and Business Processes, 14(2), 30-36. https://doi.org/10.15673/atbp.v14i2.2331
Розділ
АВТОМАТИЧНІ І АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ

Посилання

[1]. https://blender3d.com.ua/category/modeling/ [Elektronnyi resurs]
[2]. http://learn.unium.ru/computercourses-modelingbase-sculpting/ [Elektronnyi resurs]