Automation of technological and business processes

ISSN-print: 2312-3125
ISSN-online: 2312-931X
ISO: 26324:2012
Архiви

Розробка асетів для комп’ютерної гри у жанрі RPG

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

М. Бойцова
П. Б. Ломовцев
О. С. Бойцова

Анотація

У роботі розглянуто процес розробки асетів для комп’ютерних ігор за професійним пайплайном, етапи моделювання та текстурування, акцентовано увагу на технологіях OpenGL та PBR. В роботі пропонується оптимальне поєднання технологій та програмних засобів для створення якісного проекту для подальшого використання як унікальних ігрових об’єктів. Особливу увагу приділено питанню оптимізації моделей на етапі роботи з сіткою, розлянуто ряд автоматичних засобів і виконано порівняння в ефективності з ручними методами. З метою прискорення роботи та економії цифрових ресурсів виконується ряд технічних задач : виконання ретопології, розгортки моделей, запечення карт нормалей. Продемонстровано технології високоякісного рендерингу в реальному часі для створення фінальної демонстрації готових асетів.

Ключові слова:
AAA-пайплайн, геймдев, 3Д-моделювання, драфт, блокінг, HighPoly, LowPoly, топологія, текстуринг, технологія PBR, real-time render

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Бойцова, М., Ломовцев, П., & Бойцова, О. (2022). Розробка асетів для комп’ютерної гри у жанрі RPG. Automation of Technological and Business Processes, 14(1), 34-38. https://doi.org/10.15673/atbp.v14i1.2279
Розділ
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ І ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ

Посилання

[1]. https://www.actionvfx.com/ [Elektronnyi resurs]
[2]. https://gamedevinsider.com/how-to-create-a-3d-model-a-beginners-guide/ [Elektronnyi resurs]
[3]. https://gamedevelopment.tutsplus.com/articles/3d-primer-for-game-developers-an-overview-of-3d-modeling-in-games--gamedev-5704 [Elektronnyi resurs]