Automation of technological and business processes

ISSN-print: 2312-3125
ISSN-online: 2312-931X
ISO: 26324:2012
Архiви

Механізми класифікації діджиталізованої інформація при розробці web додатків з урахуванням тенденцій розгортання хмарних сервісів

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Zh. Tyturenko
I. Zinchenko
O. Olshevska
A. Volkova

Анотація

З переходом від природної комунікації до віртуальної, з'явилися нові технології подання інформації, сприйняття якої залежить від подачі її сучасними мультимедійними засобами. Візуальне сприйняття грає важливу роль в повсякденному житті, допомагаючи в навчанні та спілкуванні з іншими людьми. За максимально ефективним сприйняттям стоїть складний процес осмислення отриманої інформації. До візуального сприйняття інформації можна віднести процеси бачення і читання. Будуючи припущення побаченого, ми впираємося на очікування, переконання, колишні знання і попередній досвід. Читання - це складний вид діяльності, який залучає до себе як процес сприйняття, так і думка. На самому початку формування читання, розуміння йде не спільно, а лише слідом за сприйняттям, у міру розвитку та автоматизації навичок читання, розуміння починає випереджати процес сприйняття, що проявляється у виникненні смислових здогадок, вгадування сенсу в межах окремих слів. Сприйняття зорового образу супроводжується актуалізацією його слухомоторного образу, без чого неможливо його впізнавання. Читання супроводжується внутрішнім промовлянням. Одна і та ж інформація може бути зрозуміла різними людьми з різною мірою глибини, що тягне за собою існування факторів, що впливають на процес сприйняття і розуміння текстів. Такі фактори можна поділити на такі групи: характеристики особистості, яка виступає в якості суб'єкта сприйняття і розуміння; параметри тексту і тієї реальності, яка в цьому тексті відбивається; особливості ситуації, в якій протікає процес сприйняття і розуміння. Текст у віртуальній середовищі, тобто медіа-інформація - більш точно і швидко сприймається людиною і це залежить від різних факторів впливання на сприйняття, а також від виду та способу подачі інформації.


Метою дослідження є проведення аналізу сприйняття діджиталізованої інформації, формування рекомендацій для фахівців з UI/UX, які будуть надалі сформовані у прототип можливого веб-довідника. Також метою є розробка можливої інструментальної моделі, яка може використовуватись не лише вищезазначеними фахівцями, а й SMM-менеджерами, бізнес-аналітиками та ін. Методами дослідження було обрано аналіз – вивчення окремих частин об'єктів дослідження, порівняння різноманітних підходів або їх окремих складових для отримання цілісної картини предметної області.

Ключові слова:
діджиталізація, UI/UX, web, інструментальна модель, аналіз, візуалізація

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Tyturenko, Z., Zinchenko, I., Olshevska, O., & Volkova, A. (2022). Механізми класифікації діджиталізованої інформація при розробці web додатків з урахуванням тенденцій розгортання хмарних сервісів. Automation of Technological and Business Processes, 14(1), 4-13. https://doi.org/10.15673/atbp.v14i1.2274
Розділ
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ І ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ

Посилання

[1]. Ru.wikibooks.org. 2022. Otsyfrovka pechatnykh tekstov — Vykyuchebnyk. [online] Available at: [Accessed 19 March 2022].
[2]. Ndipzir.org.ua. 2022. DIDZhYTYZATsIIa TA DIDZhYTALIZATsIIa V KONTEKSTI VIRTUALIZATsII HOSPODARSKOI DIIaLNOSTI [online] Ndipzir.org.ua. Available at: [Accessed 20 March 2022].
[3]. Designtalk.club. 2022. 9 tendentsii dlia hrafichnoho dyzainu u 2022 rotsi. [online] DesignTalk.club. Available at: [Accessed 21 March 2022].
[4]. Cognifit.com. 2022. Chto takoe zrytelnoe vospryiatye? [online] Cognifit.com. Available at: [Accessed 22 March 2022].
[5]. Kultprosvet. 2022. Protsess vospryiatyia teksta - vykliuchaem caps lock [online] Kultprosvet. Available at: [Accessed 22 March 2022].
[6]. Kyivskyi instytut biznesu ta tekhnolohii. 2022. Vyzualyzatsyia yly tekst? Sposoby vospryiatyia ynformatsyy - Kyivskyi instytut biznesu ta tekhnolohii. [online] Available at: [Accessed 24 March 2022].
[7]. Buklib.net. 2022. Vospryiatye vyzualnoi y rechevoi ynformatsyy - BukLib.net. [online] Available at: [Accessed 24 March 2022].
[8]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. File. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 25 March 2022].
[9]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Data Table. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 25 March 2022].
[10]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Select Columns. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 25 March 2022].
[11]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Tree. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 25 March 2022].
[12]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Distances. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 25 March 2022].
[13]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Mosaic Display. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 25 March 2022].
[14]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Pythagorean Tree. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 26 March 2022].
[15]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Save Data. [online] Orangedatamining.com. Available at: [Accessed 26 March 2022].