##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
З переходом від природної комунікації до віртуальної, з'явилися нові технології подання інформації, сприйняття якої залежить від подачі її сучасними мультимедійними засобами. Візуальне сприйняття грає важливу роль в повсякденному житті, допомагаючи в навчанні та спілкуванні з іншими людьми. За максимально ефективним сприйняттям стоїть складний процес осмислення отриманої інформації. До візуального сприйняття інформації можна віднести процеси бачення і читання. Будуючи припущення побаченого, ми впираємося на очікування, переконання, колишні знання і попередній досвід. Читання - це складний вид діяльності, який залучає до себе як процес сприйняття, так і думка. На самому початку формування читання, розуміння йде не спільно, а лише слідом за сприйняттям, у міру розвитку та автоматизації навичок читання, розуміння починає випереджати процес сприйняття, що проявляється у виникненні смислових здогадок, вгадування сенсу в межах окремих слів. Сприйняття зорового образу супроводжується актуалізацією його слухомоторного образу, без чого неможливо його впізнавання. Читання супроводжується внутрішнім промовлянням. Одна і та ж інформація може бути зрозуміла різними людьми з різною мірою глибини, що тягне за собою існування факторів, що впливають на процес сприйняття і розуміння текстів. Такі фактори можна поділити на такі групи: характеристики особистості, яка виступає в якості суб'єкта сприйняття і розуміння; параметри тексту і тієї реальності, яка в цьому тексті відбивається; особливості ситуації, в якій протікає процес сприйняття і розуміння. Текст у віртуальній середовищі, тобто медіа-інформація - більш точно і швидко сприймається людиною і це залежить від різних факторів впливання на сприйняття, а також від виду та способу подачі інформації.
Метою дослідження є проведення аналізу сприйняття діджиталізованої інформації, формування рекомендацій для фахівців з UI/UX, які будуть надалі сформовані у прототип можливого веб-довідника. Також метою є розробка можливої інструментальної моделі, яка може використовуватись не лише вищезазначеними фахівцями, а й SMM-менеджерами, бізнес-аналітиками та ін. Методами дослідження було обрано аналіз – вивчення окремих частин об'єктів дослідження, порівняння різноманітних підходів або їх окремих складових для отримання цілісної картини предметної області.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Посилання
[2]. Ndipzir.org.ua. 2022. DIDZhYTYZATsIIa TA DIDZhYTALIZATsIIa V KONTEKSTI VIRTUALIZATsII HOSPODARSKOI DIIaLNOSTI [online] Ndipzir.org.ua. Available at:
[3]. Designtalk.club. 2022. 9 tendentsii dlia hrafichnoho dyzainu u 2022 rotsi. [online] DesignTalk.club. Available at:
[4]. Cognifit.com. 2022. Chto takoe zrytelnoe vospryiatye? [online] Cognifit.com. Available at:
[5]. Kultprosvet. 2022. Protsess vospryiatyia teksta - vykliuchaem caps lock [online] Kultprosvet. Available at:
[6]. Kyivskyi instytut biznesu ta tekhnolohii. 2022. Vyzualyzatsyia yly tekst? Sposoby vospryiatyia ynformatsyy - Kyivskyi instytut biznesu ta tekhnolohii. [online] Available at:
[7]. Buklib.net. 2022. Vospryiatye vyzualnoi y rechevoi ynformatsyy - BukLib.net. [online] Available at:
[8]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. File. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[9]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Data Table. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[10]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Select Columns. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[11]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Tree. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[12]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Distances. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[13]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Mosaic Display. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[14]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Pythagorean Tree. [online] Orangedatamining.com. Available at:
[15]. Bioinformatics Laboratory, U., 2022. Save Data. [online] Orangedatamining.com. Available at: